2011-03-20 @ 21:10:24
Så var det åter igen en söndag kväll o jag får se på när T packar sin väska inför Tammerfors, suck! Jag kommer nog aldrig att lära mig hantera detta utan att bli deppad! Det hjälpte inte att vara på möte största delen av kvällen, men sådant kan man inget åt det var ett bra möte var vi kom fram till saker och ting!

Hade ju med kameran till Maxmo idag, men glömde fråga om de e ok att jag slänger upp bilder var de är med, så det blir inga sådana nu. Men några på T, Gotti o Manda kommer i alla fall. :)



Leo hade hoppat in i skåpet o tryckte där innan vi åkte iväg till maxmo ;) haha


Thomas o sin tavla han fick i present


Thomas föräldrars katt Gotti


Fina Manda. Hon har fått en hemsk cancerknäl vid magen så hon kommer att avlivas. :( Hoppas det inte var sista gången jag såg henne <3 Thomas bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0