2011-03-23 @ 21:45:45
Hahaha kollade bak i min bilddagbok o hittade massa bilder från fjortisperioden, kanske inte allt för många jag vill dela med mig av men här är några oskyldiga ;)




I sjuan var jag rätt snäll, främst för jag var så osäker så var faktiskt lika snäll som jag ser ut på bilden ;)



Haha, de jag kommer bäst ihåg av sjuan är att jag alltid köpte storlek 41 på skor för jag trodde fötterna skulle växa ;) (nu har jag fortfarande strl 39)



härligt att komma hem till nyår  o fira med vännerna efter Thailandsresan ;)



Haha, någon som precis lär sig "diffuse glow"-funktionen i PhotoShop kanske? ;)



Börjat modellgrupp o tog 80% av alla bilder på mig själv, haha ;)


hehe, som sagt..


Jag fick gå min första visning


Den biten som ännu sitter i kanske??


Haha väneleverna skulle baka pizza till "Mullarna"


Haha inte jag på bild men minns kvällen så bra. Första gången vi skulle få utfixat ngn cider var, nå tror ni inte den som köpte "ut" gjorde bort sig o köpte ut alkoholFRI cider till oss.. Men lika kul hade vi för det o sköt upp att pröva på att supa ett tag ;)


Min absolut första tågresa, tsm med Satu o Malin till Stafettkarnevalen i Helsingfors ;)


Inte alls farliga bilder, men valde sådan medvetet :)

Kommentarer
Postat av: maria

hih jag minns alkoholfria cidern-incidenten :)

2011-03-23 @ 22:21:26
URL: http://onedayinthelifeofjewel.blogspot.com
Postat av: Satu

Haha stirrrrgubben!!!

2011-03-24 @ 07:49:04
URL: http://Www.satu.papper.fi
Postat av: Hanna

Haha, aldrig att jag skulle kunna sätta ut gamla bilder från min bilddagbok.. Kollade igenom dom för nån vecka sen å jaa, va nästan pinsamt att se på dom själv :P

2011-03-24 @ 18:37:46
URL: http://ramell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0