2011-03-30 @ 06:06:52
Inatt har jag knappt fått sovit pga snuvan. Blir nog att åka via apoteket o köpa knark som gör mig frisk tycker jag bara blir värre..

Har druckit upp mitt Finrexin nu så ska lägga mig igen o försöka sova. Har tagit de stora kuddarna från soffan till huvudkudde så huvudet är högre upp o allt snor inte ridder upp i hjärnan ;) Fresh, i know!

Antar jag kommer ha så tråkigt att jag kommer skriva flera blogg inlägg idag, men om det har ngt vettigt innehåll kan jag inte lova, haha!



Jobbigt det där då man inte bor hemma längre, då serverade mamma fram alla piller o dunderkurer till en,
nu e man längre småsjuk känns det som eftersom man inte vet vad man ska knarka i sig för dunderpiller. ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0