2011-01-05 @ 09:42:00



Anna
om Solförmörkelse:
lycka till! :) .. och hur har du lockat håret? ser superfint ut!

Svar: Tack! :) Jag använder mig av en vågtång från OBH Nordica. Jag fick den till julklapp och älskar den. Eftersom jag har så tjockt hår så börjar det lätt se smutsigt ut, men när jag anväder denna vågtång så blir håret luftigare och ser inte lika smutsigt ut efter 2 dagar. Det tar ca 25-40 min för mig att fixa hela håret med tången, lite beroende på hur noga jag är. :)



Så ser tången ut och är super bra, rekommenderar varmt! Vågorna/lockarna håller i sig i 2-3 dagar utan att försvinna


Kommentarer
Postat av: Anna

tack för svaret ^^

2011-01-06 @ 19:07:57
URL: http://annaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0