2011-01-03 @ 18:10:00
Nu är jag i Maxmo hos svärföräldrarna o myser, och i morgon blir en spännande dag. Först ska vi på morgonen och kastrera Leo, sen kl. 13:00 börjar min första jobbdag. Hoppas de diggar mig o jag kommer att börja trivas. Ser i alla fall fram emot att börja jobba, speciellt när detta är inte något jag gjort förut. :)

Tror annars orsaken varför T varit extra gosig och busig med Leo idag är för att han känner medkänsla eller vad det nu heter då ballarna på Leo ryker i morgon ;) haha




Älskade kissekatten som börjar vara stor pojke med ballar ;)

Kommentarer
Postat av: Terese

Vad ska du jobba med? :) Eller kanske har du skrivit det men jag missat det..

2011-01-03 @ 20:17:13
URL: http://tereees.blogspot.com
Postat av: Anna

Va ska du börja jobba med? :) Hinner du jobba samtidigt som skolan? Jag funderar själv på att ta extrajobb, men vet int om jag hinner.. Svårt!

2011-01-03 @ 20:48:11
URL: http://annaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0