2011-01-01 @ 16:32:11





Efter att ha firat nyår i Sverige när syster o Magnus gifte sig på nyårsafton, så spenderade jag första kvällen i Finland på året med Thomas. Han hade tänt 58 ljus i sovrummet, bjöd på vin, vindruvor o massa mums!. Det var så romantiskt o mysigt!



Första 3D bion för min del, Avatar


Fick en dubbelsäng till rummet (när jag ännu bodde hemma)






Bröllopsmässa även detta år, såå rolgt varje gång!


Penkkis med Edith o Henrika på bild


Följd av penkkiskryssning


Vi kollade på Vörås revy, som gav många skrattattacker. Rekommenderar alla att se årets också, de är alltid bra!








Thomas började skämma bort Ronja och låta henne sova i sängen med oss


Det blev roliga utekvällar på Ollis o fontana


Jag fick pröva på att bada badtunna för första gången. SÅÅÅ mysigt o skönt!!








Jag började rida Eila mer och mer, både på lektion och när jag kom med Lena till stallet



En av de många mysiga promenader i stan med Ansu o Chip


Karisma Show. Jag o Mirva

Solen började skina o värma balkongen, o i smaband med flytten till Smedsby städade vi balkongen o satte oss o avnjöt en öl/lonkero o nötter o kollade på solnedgången.

















Raxreklamen började komma upp här som där


Började packa inför Barcelona


Så landade vi i den underbara staden Barcelona


O det var helt super skönt!


Och det var en helt super rolig resa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0