2011-01-01 @ 16:45:21



Att få mössan och betygen betydde något otroligt mycke för mig. Det hade varit ett MYCKET jobbigt sista år, så detta gav glädjetårar!


Det var en lycklig dag på alla sätt o vis!


Så började jag sommarjobba på bästa arbetsplatsen o med bästaste arbetspolarna!


Så fyllde min finaste Ansu år, så jag och Thomas promenerade iväg i regnet för att uppvakta denna fina puma!


Jag jobbade på midsommaren några timmar på morgonen med fina Sara, men ser bar det av till Maxmo.


Sen pågick firandet av midsommaren i 2 dagar, roligt o annorlunda var det!



Sen i slutet av juni bjöd jag och Thomas lite folk på grillkväll med spel. Mycket lyckat!








Fick uppleva Maxmodansen och hjälpte till med försäljningen i 2 timmar tsm med Edith, Ansu o Lena. Roligt hade vi


Dag 2 blev storberget, också det något nytt för mig att uppleva. De som varit tidigare tyckte det var sämre, men vårt gäng har kul var vi än e så vi hade det kalas!


Deltog på mitt första träningsläger på många år. Mycket givande var det, och ROLIGT!


Jag och Thomas åkte och träffade älskade Leo för första gången till Pedersöre. Kärlek vid första ögonkastet <3


Sedan hann vi även med att hälsa på älsade syster Ina o hennes man Magnus i Sverige. Mys








Hela augusti gick åt att flytta in i lägenheten och införskaffa alla förnödenheter man kan tänkas behöva. Vuxenpoäng


Överraskningsfest till Ansu när hon skulle bege sig till Sverige för att jobba 1 år. Jag hade hennes reservnyckel o hade pratat med hennes syster så hon skulle vara borta ur lägenheten så jag kunde städa och stäla i ordning


Sen kom älskade Leo hem till mig o Thomas.


Sen hade vi också "firmafest". Blev utgång till Ollis en tisdag som var hur kalaskul som helst!


Villavslutningen firade jag med älskling på villan. Så mysigt, med god mat o dricka

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0