2011-01-13 @ 12:53:26
Sitter här i soffan med en djuprengörandeaniktsmask på för en gångs skull. Förr hade jag ansiktsmakser hela tiden, nu hinner jag inte eller glömmer bort. Inte underligt jag haft en sämre period med hyn!

Well, jobber gick fort och nu ska jag ta en powenap innan jag städa lägenheten. Mamma var så snäll o hjälpte mig diska igår när jag hade så grymt brottom så det behöver jag inte plågas med idag! JEIJ, ikväll är det ridning, och fina Sara kommer med med lillskiten hennes, Melmeri (han e såå sööööt). Jag ska prova slänga upp en video från då jag hälsade på honom nu sist i ett inlägg. :)


Jag är inte så förbannad som jag ser ut ;) Masken har stelnat så kan inte röra munnen, typ ;)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0