2011-01-26 @ 20:35:40
Har precis kommit hem från gymmet. Var på älskade Combat ikväll med Emma, Hanna o Lisse. Så jäkla skoj! MEN jag kände av i smalbenet igen och jag har bara gjort det i löpning tidigare två gånger, så nu är jag rädd att ska ha överansträngt mig och inte få träna Combat!! :(

Har hur som helst fått två numror till två olika massörer, en på LadyLine och en "sportsmassör/idrottsmassör". Så ska ringa i morgon och höra. Nu måste jag först ta och skicka ett mejl till min löptränare att jag troligtvis inte kommer kunna vara med i löpskolan tills mitt ben är i skick igen..

Sorry för negativiteten, men tydligen ska jag aldrig få träna utan att det ska vara något..



Men det var roligt på Combat så nog är jag på bra humör för det, men lite suger ju värken i smalbenet i alla fall ;)


Kommentarer
Postat av: Madde

Var e du på löpskola? :)Sku måst far på käff nån da?!!

2011-01-27 @ 07:54:02
URL: http://mittlivisekunder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0