2011-01-09 @ 13:37:00
Ligger som bäst i soffan o gosar med Leo. Kom precis hem från Smedsby var jag varit sedan förmiddagen med familjen. Har inte orkar blogga alls i helgen, varit rätt skönt att inte sitta vid datorn, men nu drar Thomas till Tammerfors igen så blir väl mera dödtid och mera bloggande nu då ;)

Ikväll kommer Hanna hit, vi ska drömma oss bort o snick snacka. I morn blir det allvar igen och jobbet kallar, sen tisdag och onsdag ledig. :)

Kommer senare ikväll ett inlägg med några bilder från dopet. Menb ilderna är äldigt begränsade eftersom alla inte vill finnas på bloggen och tyvärr inte en enda bild på bebben, han ska som sagt inte bli någon cyber kid :P


Haha nu när jag kollat igenom bildern från dopet ser jag att jag inte kan ladda upp någon på människorna annat än denna. :D Sorry


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0