2011-01-06 @ 20:25:17
Har surfat runt på näte och gjort olika tester, och alla har gett hundraserna Labrador, Rottweiler, Boxer och Dobermann har kommit upp som raser som passar mina livsvanor och tankesätt. Många är babysjuka just nu, men jag känner mer jag är valpsjuk.

MEN jag har bestämt mig att först när jag studerat klar och flyttat ut från stan skaffar jag hund. Jag vill nämligen kunna helhjärtat sätta energi på hunden och inte stressa med promenaden för jag har mycke skolarbete. Orsaken till varför jag inte vill bo i höghus o ha hund e för hemma har vi alltid kunnat ha hundarna våra på gården på natten eller genast vi kommer hem innan långpromenaden. Sen så måste djuren vara så tysta i höghus, och jag vill min hund ska få "prata". Därför väntar jag.. JAG VILL HA EN HUND NUU!! Tänk vad happy family vi skulle bli, valpen, Leo, Thomas och jag :)



familjens fina labradoren Elivis och Rottweilern Ronja som springer i hundhimlen.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0