2011-01-29 @ 06:38:53
God morgon! Undrar hur många som är frivilligt uppe denna tid?? Sitter hur som helst och äter frukost och ska sedan borsta tänderna o iväg mot Vörå. Har talkomatning (mata alla hästar i stallet + föra ut dem till hagen) och efter den ridlektion för Lena Lahti. Så är säkert hemma mot 13, 14:30-tiden.

I morgon jobbar jag morgonskift så då får jag inte heller sova ut, men nåjoo. Ska annars pröva pappas nya kamera idag som han köpte igår, så får se då om den tar några bra bilder! :)



Kommentarer
Postat av: Jessica

jag hade skola kl9.00 så jag var uppe ungefär samtidigt. Det verkar lite som om världen sover den där tiden!

2011-01-29 @ 14:02:18
URL: http://ettstyckevitt.ratata.fi
Postat av: Jessica

jag hade skola kl9.00 så jag var uppe ungefär samtidigt. Det verkar lite som om världen sover den där tiden!

2011-01-29 @ 14:03:56
URL: http://ettstyckevitt.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0