2011-01-28 @ 05:15:04
God morgon! Är uppe 30 min tidigare än jag egentligen borde. Har nämligen inte kunnat sova bra alls, inatt har nämligen råkat ha en riktig envis snarkare bredvid mig inatt som promt skulle sova på rygg, och sedan när jag väl har somnat har jag drömt om att jag dragit upp sjusovare till pensionärer, haha!

Jobbar 7:30-13 idag, och kl 15-16 har jag massage. Har riktigt ont i benet idag, så är lite tveksam om jag kan fara på ridningen i morgon, måste se under dagen hur det känns, jäklar!! :(

Tänkte svara på frågorna när jag kommer hem från jobbet idag! :)


Kommentarer
Postat av: Sara

usch :( hoppas du får hjälp hos massören!

2011-01-28 @ 13:44:41
URL: http://saralene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0