2011-01-26 @ 09:00:32
Äntligen börjar jag lära mig att skriva 2011 istället för 2010 på första försöket. Det var nog smart av mig att inte träna något igår, för idag känns benen o höften bra, så ikväll kan jag med gott samvete fara på Combat med Emma o kanske Hanna S. :)

Fick mess att mitt paket kommit till posten idag, så ska fara o kika efter det innan gymmet. Hoppas det passar!! Annars så får jag ju ta o skicka tillbaka det också!! Störande då man ska ha shorts o bikini nu före södernresan o i stan finns inget av de nämnda så man måste beställa allt från nätet o skicka paket av o an eftersom storlekarna inte är så små/stora som man trodde.. Damn!



Bild från i måndags när jag och Emma var på promenad. Det var så fint! Min super phone har tagit fotot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0