2011-01-24 @ 14:55:32
Tjohoo! Fy farao vad jag sov dåligt inatt, drömde en hemsk mardröm efter att jag fört T till tåget i morse, usch!! Hur som helst så har jag nu varit o spenderat fina eftermiddagen med fina Emma. Lunchade, kollade i butiker och var på en promenad med Charlie.

Nu håller jag på att byta om kläder och ska bege mig mot botniahallen var löpskolan hålls. Hoppas jag överlever idag, för vi ska bli testa idag. 3 km promenad + 3 km jogga + 3 km springa i snabb takt efter varandra för att se hurudan kondition vi har.. HJÄÄÄÄÄLP!!

Här kommer nu i alla fall några bilder från igår när jag och Thomas var ute på promenad! :)










Min fina pojkvän Thomas har tagit bilderna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0