2011-02-23 @ 20:30:49
Anonym om 18 februari 2011:
Kan du inte berätta höjdpunkterna med resan du gjorde med Hanna?? :)

SVAR: Jodå visst kan jag det. Det jag kommer att komma ihåg bäst är faktiskt vårt pruppkalas under veckan som gick. Ja det heter fina flickor fiser ej, så jag är ledsen att göra er besvikna men vi båda fiser nu som då. Sen att vi kunde springa nakna i lägenheten utan att någon av oss reagerade på den andra var också helt nice, hehe ;)

Sen såklart VÄRMEN, bara att ligga o slappa vid solen och ta det lugnt var så skönt, och icke att förglömma den super roliga partykvällen på söndagen. Så ska en tjejkväll vara, dansade så svetten bara rann! :)

Det är faktiskt de punkterna jag kommer ihåg bäst, men sen var ju mycket annat härligt där också. Men de var kanske höjdpunkterna.


AAH värmen!! Vill tillbaka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0