2011-02-05 @ 22:00:26
Idag när jag körde hem från Maxmo så var jag nära att vara med om en frontalkrock!! Jag kom körandes och ser mitt i allt en bil komma krandes rakt mot mig o över till min körfil så jag fick snabbt väja åt sidan och se i backspeglarna hur han kör rakt ner i diket på "min" sida av vägen, o ganska långt av vägen!

Jag blev så chockad att jag ringde med det samma 112 och kände mig dum när de frågade mig om någon var skadad,
jag satt i bilen och visste inte vad jag skulle göra så jag vände om bilen o körde tillbaka till stället var han åkt ner i diket. Som tur var det så jäkla mycket snö så inget farligt hade hänt. Nödcentralen ville prata med föraren så jag gav min telefon till honom så han fick prata o fick instruktioner hur han skulle göra. Han sa han var okej och att  han tappat kontrollen över bilen bara så jag kunde nog fara iväg. Som ni säkert kan tänka er körde jag rätt sakta hem.

Nu är det inte över att jag såg honom tappa kontrollen över bilen o köra i diket som gjort mig skakis utan att varit så när att krocka ordentligt!! Man är inte ensam i trafiken

Så snälla rara ni, kör försiktigt och inte för hårt det är glashalt ute nu!!



Bilden är från google

Kommentarer
Postat av: Malin

Fyyy va läskigt :( tur att både du och den andra föraren är okej! Take care!

2011-02-05 @ 22:15:04
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com/
Postat av: maria

usch, sånt där är så hemskt. du kan vara världens bästa förare själv, men alltid finns det någon annan där ute på vägarna som kanske inte är fullt lika bra, som kan ställa till det för dig istället.

tur det gick bra för er båda!

krama om t lite extra mycket ikväll!

2011-02-05 @ 22:18:20
URL: http://onedayinthelifeofjewel.blogspot.com
Postat av: Michaela

Usch då, tur att det inte gick värre!

2011-02-06 @ 01:25:26
URL: http://vintagestory.devote.se/
Postat av: Sara

usch usch fy :( vilken tur att det gick bra!!

2011-02-06 @ 19:29:07
URL: http://saralene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0