2011-02-01 @ 15:28:57
2011 kommer att bli mitt år! Har precis kommit hem från ett möte i stan med en, ja jag vet inte termen, men jag kallar henne magisk! Har bokat ny tid till 17.2 (dagen efter jag kommit hem från södern) och ska få börja behandligen. :)

Nu som bäst ska jag plocka undan lite kläder och diska, för att sedan tanka bilen och iväg för att provrida en korsning mellan fullblod och någon annan ras, som jag kanske kommer att börja rida om vi synkar. Spännande, jag tar med Cessi för att lugna mina nerver. :) Får se nu då om ägaren vill ha mi där efter visiten, hoppas! :)

Nu som sagt ska jag städa lite, eftersom jag får finbesök av Hanna-Knäppilainen ikväll! <3



Länge sedan jag känt mig så här glad som jag känner mig efter mötet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0