2011-02-01 @ 19:28:27
Har kommit hem från att ha provridit hästen nu då. Ooh, han var precis sådan där jag tycker om, busar lite, testar vem som bestämmer, envis, snäll, söt, kan gå fint, härliga gångarter, smart, o helt underbar! En riktig Annu-Häst.

Hästen heter Ramell och står vid stall Fingeros med 8 andra hästar. Ska dit och rida nu igen på fredag efter jobbet och jag ser så fram emot det. Tänkte fråga om Thomas kan komma med och filma/fota så jag har dokumenterat när han testar mig så jag kan se tillbaka sen och hånskratta åt mig ;)

2011 kommer att vara mitt år, tycker turen börjar vända för mig nu gällande mycke.. (kommer väl hända något skit nu när jag skrev så där ;) )



Bilden är lånad från Hannas (ägaren) blogg.
Han e så FIN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0