2011-02-17 @ 21:30:46

Dag 7 - måndag 14.2 (alla hjärtans dag)


Följande dag hade vi lite roligt åt Hanna, hon är den mest ordningssamma människa jag känner o hade i nattensvimmel skruttat ihop en 5euro, något hon ALDRIG annars skulle göra. Nå men bra att veta att det varit roligt!


Haha o sanden från Hannas rumppa förföljde henne flera dagar efter strandbesöket, här på hennes kudde ;)


Eftersom man inte ser på mig med kläderna på att jag blivit brun så måste jag visa hur blek jag varit ;) haha


Titt så fräknig jag blivit av solen. Fräknar är snyggt tycker jag! :)


På kvällen blev det att äta en sista gång på vår favorit restaurang, Greek Village, i min nya klänning


Kommentarer
Postat av: Michaela

Väldigt kul att se alla bilder. Ni verkar ha haft en fin resa. Nudisten på bilen va bara för bra ;)

2011-02-17 @ 21:44:46
URL: http://vintagestory.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0