2011-02-17 @ 13:10:00

Dag 6 - söndag 13.2


Rakt fram och där var vår lägenhet.


Lite mera lägenhet, den till höger med stolen på altanen


Jag och Hannaah filosoferar


Efter att ha solat hela förmiddagen gick vi och shoppade lite i närheten av hotellet och avnjöt sedan tapas o vin. Sen blev det utgång!! :)


Servitören älskade oss. Han lärde sig våra namn o ropade jämt på oss när vi gick förbi, haha.


Sen blev det som sagt mera partaj. 5 euro fick vi denna barrunda nerprutad till o vi köpte endast 1 drink, resten av shotsen pröjsade blonda kniidoga Hanna åt oss, haha. Tror jag aldrig tagit så många shottar i hela mitt liv! men de va PARTEEY höhö (ni få se videon sen så fattar ni)


Jag måste faktiskt säga att min favorit klänning börjar sjunka ner på min lista?? Buhuu, vilken ska jag nu favorisera?


Vi festade loss på bl.a. ZigZags, China White, Ministery of sounds (tror jag de hette), Pasha o Systembolaget.


Hanna o jag dansade loss så en svettades mer än den andra ;)


Haha, håret är snyggt jag vet men det var varmt och mycket rumpskakande + shottar


we are the lesbianos from Finland. Haha det hade Hanna sagt till ngr grabbar.. ;D Lyckat


Vi skulle ut på en tjejkväll denna gång utan killar, haha det lyckades verkligen. Vi "raggade" upp två super goa tjejer från Polen. Monica o Dominica, tillsammans hade vi 4 skit kul o dansade långt in i natten


en är svettigare än den andra, yepp yepp!


haha mannen bakom Dominica? wtf? varifrån kom han??


Såå rolig kväll med mycket dans o kanske en eller två shottar för mycket! Men så asskojj!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Häääärliga bilder Annu, ni sir ut att ha haft en riktit bra resa! Sku gärna fara söderut jag också nu... sku va helt najs ;)

2011-02-17 @ 23:03:57
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0