2011-02-18 @ 15:06:21
Hade inget annat val än att åka o handla mat idag när kylskåpet ropade tomt. FY vilken ångest man får när man storhandlar, det blir så DYRT! Sitter i Smedsby nu o väntar att föräldrarna ska komma hem så de kan föra mig tillbaka till staden (lånat deras bil) o hjälpamig konka in alla kassar!

Sen försökte jag boka II-skedet precis, men då ska jag såklart ha jobbturer varje gång de har II-skedet kurser!!
Jag har sådant flyt alltså ;) haha. Nu räknar jag ner timmarna till att jag får hämta min älskade Thomas från tåget, stackarn han också med feber! :( Men det blir pizza ikväll för oss, passar bra!



Funderar btw om jag borde köpa en gul klänning?? Eller passar jag??


Kommentarer
Postat av: maria

gult är snyggt på en lite brunbränd kropp!

2011-02-18 @ 16:09:13
URL: http://onedayinthelifeofjewel.blogspot.com
Postat av: J A N I N A

passar absolut :D

2011-02-21 @ 14:14:20
URL: http://yae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0