2011-02-06 @ 09:39:42
God morgon! Steg upp kl 10 och gick o duscha, nu har jag en återfuktningsmask på mig och ska sedan raka benen. Idag är det brudmässa och jag ska infinna mig på Artistica kl 12, och klockan 18 är visningen i kyrkan!

Min söta mamma ringde precis o hörde hur jag mådde efter gårdagens händelse,
och det är faktiskt helt bra. Igår ältade jag händelsen, "tänk om jag skulle ha kört lite saktare då skulle det blivit frontalkrock", "tänk jag skulle ha kunnat liga på sjukhuset nu!" osv. Medan idag tänker jag bara, vilken tur att det fanns mycket snö o ingen blev skadad. :)

Nu ska jag pussa på T och börja fixa en stadig frukost till oss, sen raka benen!! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0