2011-02-22 @ 14:44:29
Har suttit hela förmiddagen och surfat på resor till sommaren 2012, hehe, bra att vara ute i god tid! :) Har siktat in mig/oss på Grekland, alltid velat åka dit och se allt fint där, äta den goda maten, dricka det goda vinet, ja allt det där!

Oj, en annan sak jag glömt att skriva, medan Lena L är på sin semester har jag tagit hand om hennes lillgrabb,
så här är några bilder jag glömt att ladda upp på skönheten. Jag hade turen och fick med en fotograf ena dagen så jag är med för en gångs skull på sådana bilder ;)



Andaluz Mango 1,5 år


Nyfiken lillhingst


Goseligoos


Han fick fnatt när han blev "fri" i hagen, haha.


Sprang fram o tillbaka kutandes hit o dit ;)


Sen passade han på att posa när han sprungit en stund


En super kiva lillfjant det där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0