2011-02-16 @ 17:45:01
Holaa amigos!

Nu sitter jag som bäst och förminskar bilderna, så jag ätnkte jag laddar upp en dag i gången så kan jag få med lite text utan att inlägget blir 10 km långt,  nu blir det kanske bara 8 km ;)

DAG 1. Tisdag = resan till Playa dle Ingles



Efter att ha stönat efter att ha dragit reseväskan genom 10 meter snö kändes det ännu bättre att tänka man snart var i södern


Vi kom o god tid (4 h före avgång), så vi käkade lite o läste på o studerade tips i Cosmopolitan ;)


Jag hamnade ut för en super irriterande finska (kvinna 50+) som blev arg på mig för att min vagn  stötte i hennes väska när vi köade till incheckningen o röt att man ska int ha så bråttom. Vi hade verkligen inte bråttom utan det gick i misstag, men hon o hennes karl kilade förbi andra i kön.



Jag då som blir irriterad mot sådana människor som den nämnda kvinnan såg till att jag o Hanna kom före henne in flyplanet, t.o.m. först in hehe, men så klart hade vi platser längst bak.. :/



Vi skålade i champagne på flyget o planerade resan med gott humör. Men humöret varade inte länge, JAG HAR ALDRIG ÅKT I ETT SÅ OBEKVÄMT FLYG!! Jag med mina långaben hade käna konstant i bänken framför, o fick grymt sjuk i ryggen, det fick Hanna också. Så mitt råd till er som lätt får ont i ryggen o är långa ÅK INTE LÅNGA RESOR MED TUIFLYG



Men man kan ju bara inte vara på dåligt humör när man väl var framme så grannarna måste ha trott vi var galna som vi hoppade o skuttade på fram till att vi låg slocknade i sängen. ;)


Kommentarer
Postat av: sofia

Vi åkte med TUIflyg till thailand i november, vi betalade extra för bredare säten och bättre bemytrumme. Det var guldvärt!

2011-02-16 @ 18:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0