2011-04-02 @ 19:20:05
Sitter fortfarande i Maxmo, men inget fel med det. Idag när jag var o kollade på när en kille provred Ami, Petki o Trolli tänkte jag bara WOW när han red Petki. Han red så jäkla bra, fick honom att söka sig rund i galoppen, det har jag aldrig sett någon få honom förr (jag e absolut inte så bra att jag klarar av det ;) ). Jag skulle lätt kunna släppa taget om Petki om denna unga BEGÅVADE kille skulle köpa honom, annars skulle det nog bli svårt, han är ju min lilla guldklimp han o Ami!

Hur som helst, ikväll blir det att ta det lugnt när jag inte är frisk, o ingen ridning i morgon heller pga det :
( Men nu ska jag bli frisk! :) Men ser fram emot mys med Thomas, han har hållit på med att fixa bilen hela dagen så har bara ätit pizza tsm med honom.

Hoppas ni får en fin lördagskväll allihopa! :) Ni som ska ut, sup med förstånd! ;)




Hittade en bild på mig o T från min älskade systers bröllop på nyåret 2009-2010

Kommentarer
Postat av: David Eklund

Oj,oj, TACK! Du får hjälpa mig att dra ner på priset då, för tyvärr säger min dåliga ekonomi emot.. :)

2011-04-02 @ 20:30:49
URL: http://davideklund.weebly.com/
Postat av: Annu

Tyvärr kan inte en person göra ngt åt priset då vi e en förening, måste vara styrelsebeslut. :/ Men faktiskt, du red honom super fint, hoppas verkligen han skulle få komma till dig han såg så nöjd ut efteråt!! :)

2011-04-03 @ 08:59:22
URL: http://theannu.blogg.se/
Postat av: David Eklund

Okej, jag ÖNSKADE bara att jag hade lite mera pengar... Tyckte mycket om honom.. :)

2011-04-03 @ 20:06:39
URL: http://davideklund.weebly.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0