2011-04-20 @ 13:37:45
Äntligen får jag snart se T, i morgon kommer han nämligen hem! :) Men i morgon ska jag också föra min baby boy Leo till kattpensionatet, fy vad jag kommer att sakna min bäbis!

Vi ska ju åka med min familj till Ruka nu under påsk, därför åker Leo till "katthotell"..
Jag och Thomas åker upp på fredag, och resten åker redan i morgon. Ska bli så roligt,  älskade syster Ina-Flina kommer också, så får krama om henne hårt! Can't wait, ska bli så härligt att komma bort, o vara med dem som betyder mest! Varit mycke neg. känns det som nu så änltigen får jag ladda om batterierna :)

Nu ska jag åka iväg till jobbet!



Äntligen slipper man skypa bara, nu får jag pussa o krama om T också! Känns allt för länge sedan..

Kommentarer
Postat av: Hanna

Svar: Det är ca 10 cm klack på dem, men helt underbara att gå i. Dom väger ingenting utan och är stabila eftersom det är liten platå fram också. Älskar dom för har varit ute efter liknande jätte länge men har inte hittat några som sitter bra/tillräckligt tight över vristen så att det inte ser dumt ut att ha till leggings.. Har gått rätt långt i dom idag å och inge ont i fötterna inte :D

2011-04-20 @ 21:34:17
URL: http://ramell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0