2011-04-19 @ 12:35:57
Vilket vårväder vi har idag!! :) Det ska jag "fira" med att fara ut till stallet med Hanna (Ramells ägare). Sen borde jag verkligen dammsuga lägenheten!! Varför ska just JAG vara så lat när det kommer till sådant?? Skulle jag inte vara så fattig skulle jag anställa en städerska!! LÄTT ;)

Jeij, på fredag åker jag o T + tha familjaa till Ruka över påsk.
Mysfaktor HÖG! <3 Jag o T ska åka slalom 1 dag (lördag) o längdskidåkning 1 dag (söndag). Vi får se vilken tid vi kommer till Ruka på fredag, kanske vi hinner med något då också? :) Är inte längdskidåkning ganska bra träning??



Mitt mål med träningen är att komma in i denna klänning igen, UTAN valkar som trycks ut vid armhålorna ;) Klänningen är storlek 36 o jag är strl. 38 som bäst, så lite kvar! GRYM känsla det kommer att vara sen att rymmas i den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0