2011-04-19 @ 20:08:48
Nog e de nu f*n! Jag hade tänkt fara på gym med Emma o Lisse, men tänkte ta en powernap före bara så jag skulle orka riktigt bra. Tanken var god, bara att jag vaknade nu kl 9 (4 timmar senare) på kvällen av att Emma ringer o undrar vad som hänt? Själv fattade jag noll och kom inte ens på vad det var för dag, men sen kom jag på att det var tisdag kväll fortfarande o inte morgon.

Så jäkla irriterande, jag hade packat väskan o varit taggad, o så sover jag bort den!!
Varför känns det här så typiskt mig?? Hade använt mig av en online väckarklocka på nätet (http://onlineclock.net/) och har nog tidigare vaknat av den, men tydligen sov jag så djupt idag? Ah, nu har jag dåligt samvete. Sorry ännu en gång Emma!!! :(

Suck, så typiskt mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0