2011-04-05 @ 17:12:05
Det känns otroligt jobbigt men samtidigt som en lättnad. Petki har blivit såld o kommer att fara från stallet nästa vecka. Det blev som tur den ryttare som jag ville som köpte honom. Men fy vad jag bölade just när jag berättade för M att han blivit såld. Men sådan är jag! ;) Han kommer nog få det bra. Nu har jag bara Ami att hålla fast vid o säg mitt när det kommer till nya ägare.

Han kommer att få de bra Petki det vet jag, o fram för allt utvecklas!! :)



De e "bara" hästar, men nog e de f*n jobbigt att skiljas från dem med!!!



-------
Update: Nu kanske jag måste skiljas från min största ögonsten också :( Hoppas verkligen inet!

Kommentarer
Postat av: Ida

Han får det säkert superbra! :)

2011-04-05 @ 17:34:19
URL: http://finlandtillsverige.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Får man fråga vart han åker? Vilka hästar är det som är kvar?

2011-04-05 @ 18:18:20
Postat av: Annu

Riina stannar i stallet, Petki åker till Esse. Trolli o Ami kvar som inte är sålda.

2011-04-05 @ 18:50:43
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0