2011-04-01 @ 16:18:43
Nåjaa, nu har jag varit bra housewife o skrubbat o skurat lägenheten från golv till tak. Mattorna är fortfarande ute o vädras, tänkte jag tar in dem när jag hämtar Thomas från tåget. Ska bli så otroligt skönt att få hem honom, jag saknar alltid honom något otroligt när han är borta i Tammerfors inne i veckorna!

Nu ska jag sticka iväg till butiken strax o handla lite mat innan jag far till tågstationen,
skulle ha slängt på en tvättmaskin men hade inget tvättmedel så de fick vänta.

Haha, btw, mamma trodde det var ett aprilskämt det där med att jag är på första sidan
på det där eventet med motorcyklar jag skrev om här tidigare men det är inget aprilskämt det är en "mässa" som ordnas för motorcykel fans, typ :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0