2011-04-17 @ 15:48:00
Äntligen fick jag bort diskat den stora högen disk jag inte orkat röra på x-antal dagar! ;) Latmask yepp yepp! Har jobbat idag från 7 i morse, så nu håller jag på att fixa lite middag (spagetti + frysta grönsaker + skinka + vitlök).

Har saknat T riktigt ordentligt idag o igår kväll. Han e å festar loss i Tammerfors med sina classmates så han kom inte hem i helgen (han ska få stryk då han kommer hem! ;) ) så var första lördagskvällen på LÄNGE jag var ensam igår, inte skoj alls!

Men ikväll ska jag möta upp Emma  o sen senare ikväll ska jag hem till Smedsby o basta ORDENTLIG bastu (=vedbastu).


Saknar min mupp till pojkvän. Fuck this! Ni som är singlar ska stanna singlar, fan jobbigt att längta efter den andra hela tiden!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg bild på er

2011-04-17 @ 17:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0