2011-04-05 @ 13:59:02
Det blev en lunchdate + lite sällskap i butiker, Hanna följde nämligen med. Skönt att hinna umgås på tumis också någon gång :) En snabb lunch drog ut på 2 h, haha. Men gott var det. Var till Kantarellis o käkade super god sallad, sedan super kyckling o till sist kvarg. :)

Efter Hanna pyst iväg till massören så fortsatte jag shoppa,
eller söka efter saker o shoppa. Köpte idag nu i alla fall nya ringar (så Annu-style), sen en militärfärgar topp inför helgen (kaske) o en Bh.

Sen var jag in via Artistica också o bokade klipp o färg. Första gången nu på över 6 år jag låter någon annan klippa o färga mitt hår!!
OMG! Det blir säkert bra, men jag är skitnervös, för mitt hår är min lejonman, så är super rädd jag ska bli missnöjd om någon annan än Eva rör mitt hår. Men hon har flyttat till Hesa nu så har inget annat val! JÄIKS!!



Så ser Hanna ut när hon är mätt o belåten :D





Kände mig verkligen tråkigt klädd idag, men känns som jag inte har några kläder alls i skåpet..


Köpte dessa ljuvliga ringra. De är så mig.


Kommentarer
Postat av: joa

var hitta du militoppen?

2011-04-05 @ 18:10:00
Postat av: Annu

Jag hittade den på H&M :)

2011-04-05 @ 18:51:35
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0