2011-04-09 @ 13:42:00
Kanske låter fånigt, men min tro är på en bättre värld var allting inte kretsar kring pengar! Jag har blivit så less på att människor inte nöjer sig med något eller kan unna andra när det går bra för dem. Att trycka ner på varandra gör mig galen! Det finns en klok människa som hjälpt mig sedan december o fått mig att inse att människor som tar mer än de ger ska jag inte slösa energi på.

Det var jobbigt men några tog kontakten slut med pga sådant.
Men först nu när jag inte sörjer det längre mår jag bättre! Jag har hittat nya goda vänner som verkligen unnar mig när det går bra, som ställer upp för mig och inte bara gnäller eller skäller på en.

Jag tror på det goda i människor och hoppas att den sidan skulle komma fram mera i människans vardag. Sluta tänka på allt negativt, allt tar sin tid! Njut av ditt stadie i livet istället för att skynda till nästa!




Detta lärde mig en vis kvinna i december, hon lärde mig också hur att hantera det och gå vidare! Jag är evigt tacksam för det!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad är det för vis kvinna som lärt dig så smarta saker? :) Det är ju saker som är helt sanna, man tänker bara inte på det. Och det svåra är att försöka bryta med folk som bara vill en illa. :/

2011-04-09 @ 15:15:54
URL: http://ramell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0