2011-04-05 @ 13:27:00
Kärlek är det starkaste som finns i denna värld. Kärlek till min familj har jag alltid kännt av, också kärlek till djur. Men kärlek till en annan människa, en pojkvän har jag aldrig kännt så starkt som jag gör för Thomas.

Mamma påminner mig ofta om hur jag frågade "Hur vet man när man är riktigt kär i någon, när man älskar någon?".
I lågstadiet och högstadiet kändes det som alla andra var kära o hade pojkvänner utom jag, jag var aldrig kär, frskte vara men gick inte.

Så för mig är kärlek ett starkt band
som innebär att man våga visa sina ömmaste punkter till den andra, o skulle kunna gå genom eld och vatten för den man älskar. Man längar till den man älskar, o saknar den när den är borta.

Det finns väldigt få människor som kommit mig så nära att jag kan säga jag älskar dem.
Men min familj, Thomas, Ansu och hunden Ronja är de som lyckats ta sig då nära! För dem går jag genom eld och vatten!



Kommentarer
Postat av: InaFlina

<3

2011-04-05 @ 17:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0