2011-04-03 @ 11:51:00
Mina föräldrar är bäst i världen. De lade gränser för mig som barn och lärde mig vad som var rätt o fel gällande det mesta. De har båda alltid varit där för mig och tröstat och stöttat mig. De har båda varit förebilder på sitt sätt för mig genom min uppväxt.  De har visat så mycket kärlek till mig och mina syskon, och vi har lärt oss att ge lika mycket kärlek till våra nära o kära.

Något jag verkligen uppskattat och uppskattar än idag är deras stöd och uppmuntran med ridningen.
Ingen av dem är särskilt intresserade av hästar, men ändå har de kuskat mig till diverse ridlektioner både i Vasa o ända till Vörå. De har skjutsat mig till ridläger i Vörå, Nykarleby och Norrköping i Sverige. De har sponsorerat ridlektioner, ridkläder och övriga kostnader med ridning. De har alltid låtit mig fortsätta med ridningen trots  att det är en dyr sport! Det är jag evigt tacksam över! O än idag får jag låna bilen för att ta mig till olika träningar, och när jag kommer hem frågar de alltid hur det gått och jag berättar fast det inte kan alla termer, men de lär sig! <3

I alla jobbiga stunder i livet har mina föräldrar varit en klippa för mig att hålla fast mig i!  Tack bästaste mamma och pappa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0