2011-04-01 @ 10:36:00
De flesta känner mig som Annu, Anna-Karin blir jag i mer allvarsam miljö. ;) Jag är 20 år och största hobbyn är hästar sedan 15 år tillbaka. Som bäst rider jag det knäppa lilla 5-års häst/ponnyn Ramell som är en korsning mellan Fullblod och Nwe Forest ponny.

Som person är jag en oftast glad
men rätt känslig person, jag vill mina vänner ska må bra och lämnar lätt att grubbla om de inte har det bra. Jag är inte rädd att göra bort mig och älskar att resa.

Jag är tillsammans med världens bästaste man, Thomas
, sedan 1,5 år tillbaka. Tillsammans har vi vår lilla "son" Leo som är en norskskogskatt. Förhoppningsvis kommer vi få tillökning inom 1 år med en rottweiler (fingers crossed!).

Jag har precis för bara ngon månad sedan tagit tag i min träning ordentligt,
och för första gången på flera år tycker jag det är roligt att svettas och bli trött på annat sätt än att rida (hästar alltså!!). Jag har rätt nyligen skaffat gymkort och går nu på 2 olika gym + löpskola + ridlektioner.


Glad prick påväg bort från Finland i februari -11.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den som har sagt åt er att Leo är en Norsk skogkatt har nog ljugit... Han har på tok för kort päls för det och inte de karaktäristiska tofsarna i öronen.



Dessvärre är det många som säljer katt som är oärliga. Hoppas ni inte betalade det riktiga priset för en skogis!

2011-04-01 @ 11:52:15
Postat av: Annu

Vi har inte betalat ngt för Leo, han har norsk skogskatt i sig, pappan är det. Kan hända mamman var ngt annat. :)

2011-04-01 @ 12:37:16
URL: http://theannu.blogg.se/
Postat av: c

Nej den första har nog rätt :) Bondkatt mera eftersom han har annorlunda pälstyp och färg ! Men fin kisse är det ändå :)

2011-04-02 @ 15:15:11
Postat av: Annu

Men Leos pappa är 100% norsk skogskatt. Kan fast ladda upp en bild här någon dag! :)

2011-04-02 @ 19:21:37
URL: http://theannu.blogg.se/
Postat av: Madde

VA?? är Kitty och Leo norskaskogskatter? Jag trodde de bara var bondkatter elr nått ^^

2011-04-03 @ 09:58:42
URL: http://kallblodochvarmblod.bloggplatsen.se
Postat av: Annu

De har norsk skogskatt i sig. :)

2011-04-03 @ 15:34:33
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0