2011-04-04 @ 09:02:50
God morgon! Första natten jag sovit helt och hållet utan att vakna pga snor, men hade så grymt ont i halsen då jag vaknade så måsta avboka gymmet idag o i morgon, jag vill verkligen bli frisk nu så jag inte får återfall som jag fick hela 2010!!

Idag tänkte jag åka hem till Smedsby då datorn är ledig nu på dagen o fixa med försäljningsvideon på Petki.
Vet bara inte om jag är lika taggad att visa den efter han blev provride av den duktiga killen i lördags haha, skulle ha haft med kameran då istället så om han inte köper Petki har vi en video då han går super. ;) nånä

Nu ska jag kika Desperatehousewives som kom ut inatt. :D Hörs senare



Så får jag komma hem till dessa teddybjörnar! Blir bara ännu mer hundsjuk btw. Mejlat ngr kennlar o hört om de har valpar leveransklara till julen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0