2011-04-13 @ 12:40:59
Vilken toppen kväll jag hade igår! Först var jag o Anso o åt till Amarillo (som annars hade långsammaste servicen någonsin!!!), sen åkte vi till Minimani för att köpa billigt godis o Coca Cola. Efter det åkte vi till Makuuni o hyrde film + köpte Ben & Jerrys. :) Var så roligt att vara på tumis en hel kväll med Anso o faktiskt hinna prata om allt när hon sov över.

Idag har jag vari på gymmer, kom precis hem o sitter ä äter välförtjänt godis
(lämnade från igår) nu när jag varit o tränat. Hade mätning idag o fått bort 4 cm (1 cm kring brösten, 1 cm runt ena armen, 1 cm runt ena knä o 1 cm runt ena låret) så med tanke på att jag inte riktigt kunnat träna ordentligt de senaste 3 veckorna är jag riktigt nöjd! :) Därför förtjänar jag mitt lilla godis nu innan jag pyser iväg till Ramell. :)



Fina Anso



Jag tar alltid Amarillos burgare, mums

Kommentarer
Postat av: Ida

INTE OKEJ BILDER! Jag vill också haaa!! :)

2011-04-13 @ 14:35:16
URL: http://finlandtillsverige.blogg.se/
Postat av: Annu

hehe, jo burgaren e toppen!

2011-04-13 @ 18:38:55
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0