2010-09-01 @ 14:23:00
Tänkte ta och börja pallra mitt arsle iväg till Apoteket snart, och på hemvägen köpa lite kattmat och stuff som behövs i kylskåpet. Det är inte tomt, men vissa ingredienser börjar ta slut.

Men först ska jag ta och kika ngn film och sedan försöka få tummen ur röven fara till Apoteket som sagt.. AAh blir galen, är jag tillräckligt frisk för att far ut ikväll?? Tänk om jag blir sjukare?? Måste mitt immunförsvar vara så fucked up efter mononucleosen, trodde det bara skulle vara ett halvt år efter att jag sluppit från sjukhuset.. Guess not!!!



Kommentarer
Postat av: joa

mononucleos e vell körtel feber?

ja had de då ja va 14 å å vart sjuk hela tiden efteråt enda tills ja va 20..

men sen börja ja jobba me barn så efter d så ha imunfösvare börja bli bättre :)

men som sakt man blir sjuk lätt å många år efter sjukdomen..

ja lider me dej, fö man missar så myki rolit å energinivån e låg hela tiden :(

2010-09-01 @ 16:42:13
Postat av: Annu

Jo det är körtelfeber, vet inte varför jag kallar de mono antar det lämnat från då mamma pratat om det istället för körtelfeber ;D



Jo jag missade en massa på våren, sista året i gymnasiet. Så tänker trotsa flunssan idag o fara ut så ajg inte missar starten på högskolan iaf :D



Tack ska du ha!

2010-09-01 @ 17:53:47
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0