2010-09-12 @ 17:16:33
Har varit ens väng till Maxmo och Smedsby ikväll och hälsar på både mina o Thomas svärföräldrar. :) Blev bjuden på varma smörgåsar, plättar och naminami. *slurp*

Nu råkade jag precis läsa av en slump min skolmejl (första gången). Inkorgen hade fått en massa mejl, o när jag kollade genom dem såg jag de va rätt många skoluppgifter som ska in denna vecka, så tur är jag ledig i morgon så jag får de gjorda, för idag tänker jag bara vara med Thomas. Vi båda kom överens vi inte vill göra någon big deal av att vi varit tillsammans 1 år, firar med att bara vara med varandra o fara ut o äta, det räcker fint för oss, inga presenter eller så.

Så nu ska jag börja hoppa in i nå lite finare kläder innan vi far iväg på en romantiskmiddag till Fransmanni. <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0