2010-09-20 @ 12:20:26
Inatt drömde jag att jag hade en trampcykel på Storalånggatan utanför Shell, och efter jag använt den sprang jag upp och ner i ett hus med 12 våningar. Varför är jag inte så hurtig på riktigt? Ska försöka bli det, för har så lejdon av att jag gått upp så mycket efter Mononucleos för snart 1 år sedan. Ja, jag får fortfarande rätt snabbt förkylningar o så, men känner mig relativt frisk nu igen..

Så nu kan jag inte skylla på mononucleosen längre, nu ska tummen ur röven och börja komma in i en hälsosam kropp, och inte den jag har nu, haha. :D

Nu ska jag ut på en 3,86 km joggingrunda, för längre orkar jag inte med den kondis jag har nu. :)




Tror jag slänger solglasögonen på, har helt blått under ögonen och jag orkar inte slänga på mig smink idag..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0