2010-09-08 @ 17:38:28
Oj oj idag har det vairt mycket. Känns det som, fast jag frst började kl. 13 idag. Dagen började med att jag försökte få tag i en veterinär för Leo spydde o bajsade löst bajs, men fick såklart inte tag i någon så jag ringde syster katt-expert, så hon sa jag inte behövde oroa mig, så for motvilligt till skolan.

Ikväll blir det utgång för min del, fast jag är lite flunssig, men när man hört hur mycket de andra varit ut så känner jag mig som världens tråkigaste person, haha!

Nu ska jag skynda att fixa mig så jag hinner! :D hörs!



What to wear is just the question :S

Kommentarer
Postat av: joa

såde headsup undvik Latz kattmaten... starkt kryddat

å d e helt normalt att katter mår dålit å... å första gången dispyr så bruk di bli stressa (di fattar ju int va som händer) så då bruk di få skiton..

å katter spyr ju upp päls som di får i se då di tvättar se :)

2010-09-08 @ 19:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0