2010-09-06 @ 11:51:58
God morgon!

Idag är jag ledig från skolan, samma sak i morgon! Rätt så skönt eftersom det inte blivit mycke sömn nu under helgen. Det har varit program från morgon till kväll, så vi har kanske inte haft kvalitetstid jag och T, men vi har i alla fall fått göra allt tillsammans.

Var och höll ridlektion igår kväll i Helsingby till Lena. Idag och i morgon ska jag själv och rida Eila. Ska börja googla lite övningar man kan göra med hästar som är styva i nacken och hals, kan nog ett par men inte många så kan bli rätt enformigt.

Tänkte nu i nästa inlägg ta och slänga in fotonen jag tog under Tuuri trippen vår. :)


Jag vet det varit många bilder på Eila i inläggen, men tycker så om den tjejen med sitt variedande temperament. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0