2010-09-21 @ 09:50:42
Jääklar vilken tränigsvärk jag har idag!! Kom nästan inte ur sängen ;) Mina smalben värker så in i norden efter att försökt svänga dem till rätt position igår.

Jag är ju annars med i funbeat.se var jag för in när jag varit och springa och när jag såg när jag sist var och sprangskämdes jag en aning, 1 månad sedan!! Så därför har jag tänkt, efter skolan som slutar kl. 17 idag, ska jag då hem och skypa först med Thomas, sen ska jag och fixa nageln hos Sara som planerat, sen hem o få hjälp med bokföringen MEN SEN, ska jag ut och springa. Tänkte ta med mina springgrejer till smedsby. För det här blir till inget om jag aldrig tar mig tid för det!!

Hoppas bara jag ar självdiciplin denna gång till att hålla mitt löfte ikväll. ;)



Sitter som bäst med en djuprengörighetsmask på. Jaa, nu får ni annars se mitt omtalade "butface" ;)


Vackrare människa på morgonen får ni leta efter! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0