2010-09-14 @ 16:16:26
Tjohoo!

Nu har jag precis kommit hem från skolan och sitter o käkar spagetti. Haha, alltså det är ju helt dumt, för genast T är hemma fixar vi bra mat, men när han är i T:fors o jag ensam i lägenheten äter jag bara frukt o e jag hungrig slänger jag nå makaroner eller spagetti i kastrullen. ;)
Ikväll ska jag o få mina naglar fixade, är så excited!! Ska med Mia, så får se hur det bilr, vi ska vara på plats kl. 18. Så får se då hur fina naglarna blir! :D Ska kiffa bilderna som Sara tog igår på mig o Eila sedan också + bilderna från firmafesten, så det kommer bildbomb senare ikväll när jag är hemma igen :D

Nu slänger jag bara upp ett litet smakprov som jag kiffade från Saras blogg. :)


Eila blev lite knäpp då hon fick själv välja farten i galoppen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0