2010-10-16 @ 17:50:58
Nu är vi tillbaka från shoppingen. Jag hittade till sist en kofta o en tröja men nitar på axlarna till mig och en Tiger of Sweden tröja till Thomas på outleten. Men jag hade absolut inte råd att köpa alla så när jag gick till kassan hade jag endast Tiger of Sweden tröjan till Thomas och SOAKED in luxyru koftan till mig.

MEN sen hittade jag också ett par kängor från Scorette, super snygga! Bara vinterjackan kvar så är jag redo för vintern!



Påväg till Outletten


finaste syster Ina


Är nöjd med mina 2 fynd, ösnkar bara blånboken var tjockare för att kunna köpa flera skor o flera tröjor


Mina snygga kängor. De går till strax där min vad är som bredast. :) Super heta, ska ta bilder sen när jag har de på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0