2010-10-07 @ 22:21:26
Idag har det varit mycket program känns det som. Mina goa vän Edith var här på kvällen o hälsade på från Helsingfors, så härligt att se henne igen o prata av sig. Vi planerade att i helgen fara med ljus till Emilias grav, så de känns bra. Sen fick jag höra om alla galenskaper hon hunnit med i Helsingfors, haha, tur att inte den Edith jag känner försvunnit ur henne ;)

Var på kvällen hem igen och blåste i "peffmätaren" eller vad den nu hette, blåste lika dåligt idag, så fick allergimedicin? Jag tänker som sagt ALDRIG godkänna att jag har allergi mot Leo vare sig jag skulle ha det eller inte!! :)

Gah, idag är jag trött, sorry för dålig uppdatering, bättre i morn lovar jag! :)

Tack för era fina kommentarer på inlägget om Emilia, men hon och hennes familj är värd alla tankar de kan få. Kan inte tänka mig hur det skulle vara att förlora ens enda barn, har bara hört att ens barn är det värsta man kan förlora.



Snyggish-Eddan o Flabb-Annu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0