2010-10-07 @ 22:46:06
Blev nominerad av Snygg-Anna (kolla in hennes blogg hon är super snygg, jag lovar) att berätta sju grejer om mig själv som de flesta inte skulle borda veta.. Hmm

1. Jag har världens sämsta morgonhumör, DÅ om någon gång ska man inte starta ett bråk med mig! :P
2. Jag tog alla simmärken upp till simkandidat när jag gick i dagis.
3. Det tog mellan 9-10 månader innan jag vågade fisa inför Thomas. Håller fortfarande inne dem för allt jag är värd haha!
4. Jag är väldigt känslig, Edith brukar säga "ni räs å känsliga i er familj" haha, vi har alla lätt till tårar, glädje o sorg.
5. Jag kan fortfarande krypa upp mot mamma och pappa i soffan som ett litet barn o be dem lägga armen om mig o killa mig på ryggen utan att det känns på något sätt underligt eller att jag är för "stor o vuxen"
6. Jag ska bli moster snart, jippiii :D
7. Jag har aldrig kännt så här starkt för en person förut som jag känner för Thomas, om allt fortsätter så här i några år till kan jag tänka mig kanske att gifta mig med honom, haha!


Jag orkar inte nominera faktistk, är så rädd att bil nominerad igen till något sådant här, är så dålig på att komma på något roligt att skriva..



Det här är ingen hemlighet, men jag saknar Ronja så in i h*lvete. Ingen kommer någonsin ta din plats i mitt hjärta!



Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, söt du e ;) Mitt morgonhumör är också uselt.. Bäst att ingen pratar med mig då :D

2010-10-08 @ 08:34:04
URL: http://annaforsberg.blogg.se/
Postat av: Malin

..."av Snygg-Anna (kolla in hennes blogg hon är super snygg, jag lovar)"... haha, tvinga hon dej o skriva så? ;)

2010-10-08 @ 10:07:20
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0