2010-10-31 @ 19:53:47
Thomas springer runt o packar det sista till hans väska, själv sitter jag i min lyxiga siden (det inbillar jag mig att den är för material) morgonrock och kikar på. Usch tycker inte om söndagar :(

Jag borde annars gå en "lära dig jäklas med andra"-kurs. Tidigare ikväll låg jag i sängen bredvid Thomas som jag skrev i förra inlägget, det jag skrev var att jag låg bredvis en naken karl, orsaken till att jag gjorde det var för jag ville jävlas med honom eftersom jag såg i ögonvrån att han kikade på vad jag skrev i inlägget. Nå tror ni nu inte att han tyckte det var ok att jag skrev så.. GAAH! Han lyckas alltid jäklas med mig, men när jag försöker jävlas tillbaka med honom så biter inget på honom som kan nola ut honom.. BLÄÄÄ

Nu tar jag natten och hoppas jag kommer på något att burna honom för i morgon innan han sätter sig på tåget ;)



Nu ska jag ta mitt snygga fejs o krypa ner under täcket! Hoppas ni också haft en toppen helg! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0